خرید واشر پراید

خرید واشر پراید

پراید جزء یکی از خودروهای محسوب می شود که افراد در اقشار مختلف برای خرید آن اقدام می کنند و البته نسبت به دیگر خودروها از قیمت مناسب تری برخوردار است؛ در هر صورت هر وسیله ی نقلیه دارای قطعات بسیار مختلفی می باشد که همه آن ها در کنار یکدیگر منجر به عملکرد خودرو می شوند حتی اگر یکی از جزئی ترین آنها دچار خرابی و مشکل شود قطعا خودرو کارکرد خوبی از خود نشان نخواهد داد.

واشر پراید دارای چندین نمونه متفاوت می باشد که هر کدام از آن ها در بخشی از موتور استفاده می گردند از جمله مهم ترین آنها واشر سرسیلندر است که موجب می شود روغن درون موتور و آب اطراف آن با یکدیگر ترکیب نگردند.

به بیانی دیگر به صورت کلی موتور خودرو از دو بخش تشکیل شده که شامل سیلندر و سرسیلندر است. هر کدام از این قسمت ها به آب خنک و روغن کاری نیاز دارد، مسیر هایی که از آنها آب و روغن عبور میکند در شیارهای درون موتور در قسمت اتصال سرسیلندر و سیلندر به یکدیگر می رسند و اگر تداخلی بین آب و روغن ایجاد گردد آسیب بسیار جدی به موتور وارد می شود به همین جهت در این محل اتصال واشر سر سیلندر قرار دارد در واقع این واشر پراید عملکرد جداسازی بین آب و روغن را بر عهده دارد و هر دو قسمت موتور را به صورت جداگانه با یک عملکرد یکپارچه به همراه خواهد داشت. در ادامه می توانید برای خرید عمده واشر پراید از بهترین فروشگاه اقدام کنید.

در صورتی که شما با کاهش آب رادیاتور، بی جان و ضعیف شدن موتور، افزایش دمای موتور و لرزش آن روبه رو شدید می توانید به خرابی واشر سرسیلندر پراید شک کنید و در این شرایط نیاز به خرید واشر پراید خواهد بود.

شما می توانید به منظور خرید عمده واشر پراید یا خرید جزئی از فروشگاه آنلاین پیچ و مهره (شاهین پیچ) استفاده نمایید.

اشتراک گذاری